Ledenbijeenkomst 24 maart 2022

*BELANGRIJK! UITNODIGING LEDENBIJEENKOMST SVNU 24-03-2022.*

Beste ouders,

verzorgers en leden,Hierbij bent u uitgenodigd voor de ledenbijeenkomst bij SV Nieuw Utrecht op 24-03-2022 om 19:00 uur.

Als voetbalvereniging SV Nieuw Utrecht willen we een goede afspiegeling zijn van de maatschappij en de regio waar wij ons als vereniging bevinden. Met een aantal mensen binnen en buiten de vereniging hebben we een traject opgestart om te zoeken naar mogelijkheden hiervoor.

We zijn nu een stuk verder en hopelijk ook een stuk wijzer.. We hebben de vereniging breed tegen het licht gehouden om onze kwaliteiten en aandachtspunten in beeld te krijgen. Dit willen we graag aan u presenteren tijdens de bijeenkomst.Er wordt ook een interactieve deel aan gekoppeld om zo ook jullie ideeën te horen en mee te nemen.

De bijeenkomst zal ongeveer tot 21:00 uur duren. Om het succesvol te laten zijn hebben we jullie allemaal hard nodig! We vertrouwen er dan ook op dat jullie allemaal aanwezig zullen zijn!

In verband met het organiseren van de ruimte, vragen wij u om aan de trainer van uw kind door te geven dat u aanwezig zult zijn.

Tot 24 maart!

Met vriendelijke groet,