Standaard kleding SV Nieuw Utrecht

SV Nieuw Utrecht heeft een samenwerkingsovereenkomst met het merk Robey, alle spelers dienen deze kleding aan te schaffen en te dragen. Het aanschaffen van wedstrijdkleding kan via de club. Kom langs of stuur een mail naar info@svnieuwutrecht.nl.

Wedstrijdkleding (hiernaast weergegeven) bestaat uit een Robey shirt met rood-witte strepen, een witte Robey broek en rood-witte Robey kousen. Alleen met deze set mag er gevoetbald worden.

Wil je ander materiaal aanschaffen? Daar ben je zelf vrij in, tenzij het om materiaal voor het hele team gaat. Indien een team voor elke speler ander materiaal zoals tassen, regenjacks of bijv. trainingspakken wil regelen, zal dit van het merk Robey moeten zijn en via onze vaste leverancier besteld moeten worden. Neem voor meer info contact op via info@svnieuwutrecht.nl