Welkom Tarik Divarci

Persbericht – SV Nieuw Utrecht

SV Nieuw Utrecht verwelkomt Tarik Divarci als nieuwe hoofdtrainer van het eerste elftal.SV Nieuw Utrecht is verheugd aan te kondigen dat Tarik Divarci snel na het vertrek van Azzadine el Harchaoui is benoemd als de nieuwe hoofdtrainer van het eerste elftal.

Na het vertrek van Azzadine el Harchaoui was de vereniging vastbesloten om snel een geschikte opvolger te vinden. Ook zal Vahip Yildiz aansluiten bij het eerste elftal als assistent trainer.

SV Nieuw Utrecht kijkt uit naar de samenwerking met Divarci en Yildiz en heeft er alle vertrouwen in dat zij in staat zijn om de club naar nieuwe hoogten te leiden. Het bestuur en de spelers heten Divarci en Yildiz van harte welkom en zijn vastbesloten om de positieve dynamiek voort te zetten.